گروه فلسطینی موضع گیری شاه عربستان در ارتباط با سوریه را محكوم كرد
نوشته شده توسط : xmovies

این جبهه در بیانیه خود كه رونوشت آن روز سه شنبه به دفتر ایرنا در دمشق نمابر شد، افزود : وی مردی ' مزخرف ' است كه اقدام روسیه و چین را امری ناخوشایند توصیف می كند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین تصریح كرد : این مرد مزخرف در ارتباط با همه امور مردم سخن می گوید و در چنین شرایطی مسوولیت برخی فجایع در فلسطین اشغالی از سوی رژیم صهیونیستی را متوجه حاكمانی در كشورهای عربی می دانیم كه در تكاپوی مداخله خارجی در سوریه هستند و به صورت مكرر كنفرانس های بین المللی در ارتباط با این كشور بر پا می كنند.

در ادامه این بیانیه آمده است كه برخی حكام عرب از وظیفه خود كه دفاع از مساله فلسطین است ، دور شده و حتی حاكمان قطر و عربستان در ارتباط با این موضوع برخی اقدامات خرابكارانه را در پیش گرفته اند.

این جبهه در ادامه بیانیه خود از مردم كشورهای اسلامی برای دفاع از قدس و مقدسات اسلامی در فلسطین برای پیروزی مردم این كشور دعوت كرد .

جبهه خلق در ادامه اقدامات رژیم صهیونیستی در ارتباط با یهودی سازی در قدس اشغالی را نیز محكوم كرد و افزود : این رژیم تلاش دارد تا با این اقدامات همه آثار فلسطینی را در شهر مقدس قدس محو و نابود كند.

خاورم**ا.ا**1436**2047**





:: برچسب‌ها: پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: